Behov for å organisere...

...  Mer innetid gjør at behovet for "ordning och reda" melder seg.

Oppdager at sommerhalvåret gjør noe med meg og alle behov innendørs....en sånn "det-ordner-seg-følelse" eller "det-kan -vi-sikkert-fikse-senere-følelse".

Men nå, nå er det på høy tid å gjenopprette systemene.

Ønskelisten på Granit er akkurat i tråd med dagens behov.

Tror nok trikken må ta moi kombinert med lange og sterke armer en tur inn til Solli Plass en av de nærmeste dagene. ;)

granit.com

Alt dette og sikkert mer til trenger jeg snarest!

Ukeplaner og timeplaner fra skolen ligger på benken og flyter allerede. Alt jeg skal huske på, husker jeg knapt på...

Ønsk meg gjerne hell og lykke!
Jeg har ikke tenkt til å fortsette høsten i samme Tårnfridstil som den har begynt med ;)

Fin fin søndagskveld til deg!
Jeg skal bruke min til å komme ajour her. 
Ny uke snart og nye muligheter for en organisert uke!

Klem





Kommentarer

Populære innlegg