Fredag, helg og avrunding av sommeren...

...kjenner på meg at denne helgen på en måte blir en avslutning på en fin, men våt sommer.
Hår sluttet å håpe på at "nå kommer vel sommeren og varmen snart..."

Sommeren skal rundes av med en helg på Tjøme med fine mennesker :)




God fredag, alle!

Her pakkes, jobbes og ryddes det litt samtidig.

Klær henger all over etter at tørketrommelen bestemte seg for å slutte å virke. KRISE!!
Må finne en ny en asap neste uke!
Ser frem til en helg med svaberg og sommerfølelse, en fin måte å runde av sommeren på.

Hverdagen begynner å ta tak, det er mye jobb å gjøre (og enda så håper jeg på mye mer...;)), de største skattene skal snart i gang med skole og fritidsaktiviteter, og minsteskatt og jeg er allerede godt igang med hverdagen.

Det går så fort! Det er virkelig nødvendig å huske på de små øyeblikkene. At skattenes sommerferie har vart i åtte uker, nei det kan ikke være mulig...
Det er de små øyeblikkene som er selve livet.

Selv om jeg synes våren og sommeren er aller best, er ikke høsten så verst den heller ;)
Gleder meg faktisk bittelitt til mørke kvelder og tente lys og mye "mys".
Ikke minst gir høsten og mørket behov for mer lys, og belysningsplanlegging tar jeg gjerne fatt på med et smil ;)

Sensommeren er fin, med alt den har å by på.
Gleder meg til å trekke inn litt nye nyanser i interiøret. Ny inspirasjon er aldri feil!

via

Og kjære TineK inspirerer og lager god stemning som vanlig...

Ha en strålende sensommerkveld og sensommerhelg!

Sees nok til søndag!


Klem

Kommentarer

Populære innlegg