Hvor vakkert er ikke dette?

Blå himmel, blått hav, sol, saltvann og svaberg...






Med hoppende glade skatter, kunne ikke helgen vært bedre!










Beundrer havet og alt det har å by på.
Drømmen om et lekkert sommerhus er ikke akkurat mindre nå...
Fargene, fjellene, ja alt skulle jeg gjerne hatt, helt for meg selv ;)

Får la meg inspirere av materialene, fargene og teksturene, og ta de med inn i interiøret istedet. Litt mer overkommelig enn et sommerhus ;)
Men helgen, den minnes vi lenge!

Kjenner meg faktisk bittelitt klar for innekos og mørkere kvelder; bittelitt...

Ha en fin mandagskveld!
Ikke så verst å begynne en ny uke heller.
Mange spennende dager fremfor meg.
Heldig, jeg!


Klem

Kommentarer

  1. Herlige sommerbilder!
    Ja nå har vi det fantastisk flott. Må vi få mange sommerdager enda:)

    En fin kveld til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg