Tuner inn på høst...

... og da kommer jammen den varmeste sommerdagen ever!


Funnet frem litt lunere farger til sofaen. Liker det slik når det lakker og lir mot mørkere tider.

Men WOW! for en sommerdag det har vært i dag!
Varmere enn noensinne!

Deilige timer på terrassen må nytes på slike dager.
Og jeg som trodde at sommeren ble avsluttet forrige helg på Tjøme.
Dengang ei!

Skolestart igjen i morgen, og for alvor tilbake til hverdagens tighte program. Rett på med lekser, treninger og kamper.
Godt med en avslappende søndag, da!
Sitter og venter på skatter som snart kommer hjem. 
Skal bli godt å fylle huset med liv og røre igjen etter en stille helg.
Stille men arbeidssom helg...Har fått gjort unna det som sto på skjemaet, og klar for en ny uke!
Trenger ikke dobbeltjobbing hver dag denne uken, kjenner jeg...


Avslappende søndagskveld til deg!

Klem



Kommentarer

  1. Hilste på deg på bloggtreffet du sto å pratet med svigerdatteren min ;)

    Har lagt meg til som følger og ønsker deg en strålende flott uke !

    Monica/Fru Sjøaker

    SvarSlett
  2. Så koselig at du vil følge meg videre!

    Gøy å treffe noen nye mennesker!

    Legger meg til som følger inne hos deg også, jeg!

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg