Woohooo!

Kolbøtte, trippel salto, flikflak og alskens sprell og glade hopp!

Dette er dagen for å være litt gal!

Gleder meg en maaaaaasssssse til denne fantastisk kule sofaen kommer hjem til oss!


Jeg har nemlig vært på Verket i dag og bestilt herligheten!

I stoffet Eros Concrete, en skikkelig spennede og "levende" farge.

I tillegg har vi allerede en bestilling inne på de smekreste Eames-stolene!



Såååå om noen uker blir det så flottings i spisestuen!

Tror sofaen og stolene vil bli utrolig kule sammen.
En perfekt match og en perfekt kontrast på en og samme gang!

Gleder meg som et lite barn!

Godt jeg snart setter kursen mot den friske fjelluften for å kjøle meg ned litt ;) Hihi.

Ha en deilig septemberhelg!

Klem

Kommentarer

  1. Wow! Forstår godt at du smiler inn helga! Gleder meg til å se;)))

    SvarSlett
  2. HEI:)))
    WAW FOR EN SOFA !!
    JEG BOGSÅ MÅTTE TATT MEG EN TUR FOR Å KJØLE MEG NED...
    VISS DEN E VAR PÅ VEI TIL MEG :)))
    DÅNE JEG ER SÅÅÅ MESUNNELI:))
    ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg