I skikkelig Tårnfrid-stil

I dag har det vært en dag i en skikkelig Tårnfrid-stil, på ekte Tårnfridvis.
Noen dager blir det bare sånn...
Nesten så jeg måtte ha "vareopptelling" da jeg kom hjem for kvelden, for å sjekke at alle skatter hadde blitt med hjem igjen ;)
Puh!

Nok om det!

Nå føler jeg bare for å endelig kunne lage meg litt middag (?) og synke ned i sofaen med Macen og en spennende bok. Det varer kanskje ikke så lenge før jeg bikker over og snorker som verst, men la gå!
Jeg gjør et forsøk!

Gleder meg over bilder jeg fant hos Bo Bedre.
Godt å vite at det finnes de fineste lyspunkter nå som kveldene bare blir mørkere.


Dette er den nye Solar fra Foscarini. Fin ikke sant? Kan fungere både som bord og som lampe, ute eller inne.


Eller hva med denne? Big Standing fra Royal Botania. En godnyhet i rustfritt stål.

Hvordan synes du det er hyggelig å lyse opp mørke kvelder?
Jeg vil gjerne høre!

Fin siste rest av tirsdagskvelden!

Lille-lørdag allerede i morgen, jo!

Klem





Kommentarer

Populære innlegg