Tekstiler i siste liten...

NIB's utfordring denne måneden er "Kreativ med tekstiler".

Om jeg vil vise frem tekstiler hjemme hos meg?
Ja, det gjør jeg gjerne!
I siste liten kaster jeg meg med ;)


Tekstiler på vårt soverom. Slik det ser ut akkurat i dag.

En miks av teksturer, mønstre, stoffer, men ingen særlig utskeielse på fargepaletten ;)


For min del kan ulike sengetøy godt blandes. Det går fint å mikse litt, her har jeg holdt fargene i hvitt, svart, blått og grått.

Akkurat slik jeg liker det - akkurat i dag ;)




Vil du se flere kreative bidrag til utfordringen, kan du ta en titt her.

Håper du nyter lille-lørdagskvelden!


Klem

Kommentarer

  1. Delikate farger og stoffer. Liker det jeg ser :) Her må du sove godt i natt :)
    klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder, likte fargene og sammensetningen :)
    Legger meg til som følger her hos deg jeg, gleder meg til å se mer til deg fremover!
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har en fin give away gående nå om du vil delta? ;)
    Nyt kvelden.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Nydelige tekstiler, og fantastisk sengegavel. Hilsen Grethe

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg