Alle årstider - sin sjarm

Det er noe særegent med alle årstider. Det kribler litt i magen når en ny årstid nærmer seg. Mye å glede seg til ved hvert skifte i naturen :)
Det er derfor jeg synes Norge er et så vakkert land å bo i.

Akkurat nå om dagen kjenner jeg at jeg er midt imellom det å tviholde på sommeren og å glede meg enormt til den friske høstluften, mørkere kvelder med masse stearinlys og en stor kopp te i sofakroken. 

Tine K home har alltid sjarm!
MÅ bare pøse på med vannvittig stemningsfulle bilder fra A/W13 kolleksjonen.
Ikke rart det kribler litt ekstra i magen denne høsten når Frydelig skal fylles med vakre varer.



Vanskelig å begrense seg i innkjøpet til butikken denne høsten...



Når jeg ser bildet over her, vet jeg med meg selv at dette huset kommer til å bli fylt opp av grønne stemningsskapere utover høsten :)
Lekkert!


Og disse bildene gir meg igrunn ganske god samvittighet for våre stadig nakne vegger. Det ER greit at det tar tid å få noe opp på veggen ;)



Nyt bildene denne onsdagskvelden!

For meg er det faktisk lille-lørdag på ekte... fri i morgen ♡
Dette kan bli en god vane ;)






Kommentarer

Populære innlegg