Stuepike


NIB utfordrer oss denne måneden og spør: Er du en stuepike?
Og ja! Gjett om jeg er... bare jeg har tid til det. 

Finn frem stuepiken i deg, og vis oss rommet hvor vi skal tulle oss inn i tepper og tenne hauger av stearinlys i årstiden som ligger foran oss.

Håper at sommeren varer lenge ennå, men begynner å glede meg bittelitt til å kose meg i putehavet i sofakroken med en god kopp te (den smaker forresten helt eksepsjonelt i de fine krystallglassene ;)), masse tente lys og deilige saueskinn og varme pledd.


Rent og hvitt foreløpig. 
En liten dæsj med grønt og messing. 
Helt perfekt for meg :)




Det er ikke bare jeg som er stuepiken i familien altså... vi har et par stuepiker til som elsker å ligge akkurat der hvor vi er.



Er DU en stuepike?


Vil du se mange fine Stuepike-bidrag, anbefaler jeg deg å ta en titt HER.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg