Om å velge med hjertet ♡

Jeg har alltid tenkt det slik, at om jeg noen gang skulle oppfylle drømmen min med å starte en butikk, så skal alle innkjøp gjøres helt og fullstendig med hjertet.

Og slik har det blitt.
Jeg våget å ta sjansen og satse på min egne drøm, og jeg velger med hjertet... til nettbutikken min, Frydelig.
Selv navnet er valgt med omhu og skal betegne det som finnes i mitt sortiment. Jeg vil at alt som slipper innenfor og som jeg vil tilby til fine kunder, er valgt med omhu og nettopp fordi jeg synes det er frydelig og fint.... det gir meg DEN følelsen. Følelsen som er litt vanskelig å bekrive, men som gjør at det kribler litt ekstra i magen og kjennes godt i hjertet.


Det sies så fint at den som tror at lykke ikke kan kjøpes for penger, den har ikke handlet i rett butikk :) Hihi.
Og nettopp slik vil jeg at min oase skal være.

I helgen har jeg vært på messe. Oh my så mye fint og Oh.... så mye "ræl".
Det gjelder å velge med hjertet. Jeg har snakket mye med utrolig hyggelige folk, noen nye og noen jeg har truffet før. Men alle har vært de folkene som gjør at det kjennes godt i hjertet ;)

Noen nye merker kommer i butikken, og jeg er stolt over å kunne presentere disse om litt.

I kveld hviler jeg øynene på deilige bilder fra Bloomingville sin A/W13-katalog. Jeg var ferdig med innkjøp der før jeg dro på messe, og etter å ha sett mine valg in real life, angrer jeg ikke det grann. Kanskje fordi jeg valgte bare med hjertet?





via bloomingville

Og om du fortsatt henger med (for her var det mange ord i kveld...), vil jeg ønske deg en knakende fin mandagskveld! Mandager er helt ålreit når man har hatt en travel, men super helg!





Kommentarer

Populære innlegg