Om å knipe igjen øynene..

... fordi "alle" andre skal på messen i dag og jeg har måttet innse at tiden i dag ikke strekker til. 
Jeg må vente heeeelt til lørdag! 
Hvordan skal jeg holde ut alle messebilder på Insta og blogger rundt forbi når jeg egentlig hadde planer om å få med meg første dagen... ;)
Tja, det skal vel gå på et vis, for den som venter på noe godt og så videre..

Nok forberedelser å ta tak i denne torsdagen, for helgen kommer til å bli svært så innholdsrik.

Over halvveis til helg i denne uken også - jeg som nettopp synes det var helg.
Det har vært en uke som man egentlig ikke har rukket å fordøye ennå, med skolestart og pangstart på alle fotballarenaer, svømmehaller, jobb, lekser, bokbind, høstforberedelser i nettbutikken og planlegging av helgen.
Men så lenge det meste er kos, så går det jo ;)


Litt mer grønt, jo!
En liten sniktitt fra tv-kroken denne torsdag!

Ha en fin dag da dere!


Kommentarer

Populære innlegg