Igjen!

Så var den her igjen!
Torsdagen.

Mitt pusterom i løpet av uken :)

I dag går dagen med til butikkfix og litt sånn fåhodetovervannmedhusarbeidting.
Kanskje jeg får plantet ferdig hekken også??

Aller først skal jeg legge inn noen varer som er på vei i butikken. Det er sååååå kos!

Kommer så mye fint, frydelig og fint.... og alt gir meg akkurat DEN følelsen.

Bare se på disse stemningene fra Madam Stoltz.


Helt sikker på at denne lysestaken i tre kommer til å bli min adventsstake dette året.


Den nest øverste quiltede jerseyputen har jeg bestilt, i en helt perfekt lys grå farge.


Den lille telysholderen i klart glass kommer tilbake. Raste ut sist.

viamadamstoltz

Og så disse søte telysholderne da... Smelt!

Her må det fortsettes! Ingen tid kan gå til spille denne dagen ;)
MIN dag!

Ha en herlig torsdag!




Kommentarer

Populære innlegg