Torsdagslykke

Lykke kan være så mangt.
Akkurat i dag, for akkurat meg, er lykke å kunne ha tid til en god frokost og ikke skulle stresse ut av huset.


Jeg har fullstendig dilla på gresk yoghurt med masse bær, kokosflak, valnøtter og en dæsj med akasiehonning nå om dagen. Det har dere sikkert lagt merke til dere som følger @frydelig på instagram... hihi ;)


Og så smaker det så utrolig mye bedre i fine keramikkskåler fra TineK Home. Jeg er ganske sikker på at Frydelig MÅ ha mye mer av denne hvite Deli-serien ganske snart...
Ingen av skålene ser helt like ut siden de er med dyppet glasur.


Torsdager skal være MIN dag denne høsten. Min dag for hjemmekontor og ekstra god tid til frydelig jobbing. 

Gleder meg til fortsettelsen - tror denne høsten kommer til å bli kanonbra!
Mye spennende i vente :)

Ønsker alle en super torsdag!



Kommentarer

Populære innlegg