Brunt eller blått? Eller rødt??

To gutterom trenger en oppgradering med blant annet tekstiler, og uansett hva jeg ser på, faller jeg stort sett tilbake på og drømmer meg bort i Lexingtons kolleksjoner ;)


At det skal være sååå vanskelig å velge hvilken style man synes er den aller fineste..
Gaaahhh!!

Luksusproblem eller???

Lexington Home Spring 2012 collection skuffer ikke.

Men hva er finest? Den lune brune stilen, den svale blå....eller rett og slett den friske og kvikke røde???

Akkurat for øyeblikket heller jeg mest til den brune....tror jeg... ;))



via Lexington Company

Vi får se hva vi ender opp med her i casaen. Lover å vise når det flytter inn noen elementer..;)

Fin mandagskveld!

Tenk så mange muligheter en ny uke bringer.
Jeg har noe veldig spennende å se frem til mot slutten av uken ;)
Gleder meg!

Håper akkurat du også har noe å se frem til!

Klem




Kommentarer

  1. I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like
    yours would cost a pretty penny? I'm not very internet savvy so I'm not 100% sure.

    Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Thank you

    Visit my site :: an Laguna Niguel short sale real estate agent

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg