En dæsj... og winter wonderland

En dæsj med grått...

...når jeg titter meg rundt her hjemme, er det faktisk en dæsj av grått hvor enn jeg ser ;)


Her er bare et bittelite utvalg av alt det grå...
Men om det er grått og trist?? Oh no!

Det grå er en så behagelig liten brytning til den ellers så svart-hvite fargeskalaen.

Sammen med naturelementer og noen grønne vekster (og ørsmå hakket mer fargerike småting), gir det meg ro i sjelen og varme i hjertet :)

Skjermbrett fra Kremmerhuset, pute H&M Home


Puter fra Home & Cottage


Og så er det WINTER WONDERLAND, da! Selv om jeg gleder meg sååå mye til våren kommer, setter jeg også utrolig  pris på vidunderlige vinterdager!
Litt mer snø i dag gjorde godt ;) Og jammen meg ser det ut til at det skal bli skikkelig vinterlandskap de nærmeste dagene! Weee!

via weheartit

Og når det først har vært ordentlig vinter, ja da nytes våren ennå et hakk mer inderlig og intenst!


Så fort som dagene og ukene flyr her i casaen (og sikkert i flere hjem...) er det jo bare såvidt jeg rekker å knipse før kalenderen viser april!

Håper du også har det fint i nysnøen ;)

Klem

Kommentarer

Populære innlegg