Sååå vanskelig da! - og litt hurra for meg ;)

Med utelamper, altså.

Tror vi begynner å lande litt, men det er søren ikke lett.
Nå har vi tenkt på og snakket om disse utelampene i flere år, men ikke gjort noe med det.
Nå, derimot er det på HØY tid!
For de vi har er helt grufulle ;)

Disse lekkerbiskenene fra Norlys funderer vi litt på ;)

Tror de kan kle vår 70-talls fasade godt. Ganske diskret, men gir godt lys (innbiller jeg meg ;))

vasa/norlys

Vi trenger et par/tre lamper på arm også. Jeg heller mest mot denne.
Også fra Norlys

koster/norlys

Eller denne...

lund/norlys
Så gjenstår det å se hva vi faktisk ender opp med, da...

Her blir det tidlig kveld, kjenner jeg - bursdag eller ei...

Fikk tilbudet om å dra på TGIF for å spise middag med min lille, fineste familie, men måtte rett og slett innse at det var bedre å ha det tilgode til en annen dag..




Før sengetid skal ny printer (takk mannen min :)) settes opp! Spennende!

God tirsdagskveld!

Trøtt klem

(kanskje det er alderen som tynger ??!! :))











Kommentarer

Populære innlegg