Skjønne søndag!

Deilige søndag!

Alle små og store skatter har reist i vei til bandykamp, jeg må prøve å samle meg litt og få gjort noe nyttig... 
En vidunderlig helg er snart over. Det kjennes som den har vart såååå lenge (fordi det har skjedd noe absolutt hele tiden, kanskje??), men allikevel har det gått så fort. To do-listen er fortsatt like lang, om ikke enda lenger?! (det vil si at kleshaugene er dobbelt så store som på fredag.... Oh my!)

Men helgen har vært super!

Fredagskvelden ble så bra som jeg ville den skulle bli!
Veldig fine jenter på besøk, vin, skravling og fiiine gaver ;)
Tusen takk alle sammen!
Fantastisk!


Det er gøy å dekke bord! Selv om tiden sjelden strekker til de store kreative krumspringene, er det herlig å kunne pusle litt og dandere allikevel ;)


På fredag deket jeg med linduk, keramikk fra Casagent, krystallglass fra Hadeland Glassverk, gammelt bestikk i sølv og nysølv fra min kjære mormor, svart/hvite skåler og servietter, porselensdetaljer, serveringsbestikk i ben og hvite blomster :-)


Helt enkelt! Akkurat som jeg liker å ha det!









I stuen pryder små, søte perleblomster bordet. Takk, gode Marianne!

Ellers har helgen gått med til overnatting av verdens beste storesøster, en tur til Bolina, baking og nok en feiring for 11-åringen, ennå et tjejkalas ;) og et par turer til bandybanen. Puh! Ikke rart tiden går fort!
Nå er det straks dags for en treningsøkt før helgen avrundes med middag på TGIF, Aker Brygge med min beste lille familie.

Fin søndag!

Klem





Kommentarer

  1. Herlig helg du har hatt då:-)'kjempefint dekka bord, akkurat slik eg og like det.
    Fortsatt fin søndag - klem:-)

    SvarSlett
  2. Takk for superkoselig kveld på fredag, i like vakkert hjem som alltid!
    Sees snart! Klem

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig:-)
    Takk for en superkoselig kveld på fredag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Høres ut som en perfekt helg:) så fint dekket bord, digger de skålene&lyktene fra TineK:)

    Kine:)

    SvarSlett
  5. Takk for koselige kommentarer ;) Hyggelig med tilbakemeldinger!
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg