Grønt er skjønt

Det sies at grønt er årets farge.
Fargerike har kåret grønt til nettopp det. Det grønne representerer natur, liv og vekst, og skal være den balanserende og harmoniske farge. Andre stikkord for fargen er sjenerøsitet og selvkontroll.
via weheartit

via fargerike

via weheartit
Selv om jeg ikke har det mest fargerikt her hjemme, som dere vet, må jeg innrømme at grønt er en behagelig farge. Ikke alle nyanser av grønt, men noen ;) For min del assosierer jeg til vår, nytt liv, ro og behag. De grønne innslagene her i casaen forekommer mest i form av planter og vekster. Men jeg har faktisk, tro det eller ei, noen grønne småsaker i hus også ;)
via weheartit

via weheartit

via creativelounge
via ralph lauren


Kanskje det går mot en grønnere vår hos meg?? Hvem vet ;)
Har jo hatt en grønn favoritt denne høsten og vinteren, som dere kan lese om her ;)
Fortsatt ikke lei den, så det lover jo godt!

Ha en fortreffelig tirsdag!

Det skal jeg forsøke! I ettermiddag venter et etterlengtet frisørbesøk, så gjenstår det å se om det blir en drastisk forandring eller ei ;)

Klem

Kommentarer

Populære innlegg