GLOBAL CHIC





Jeg trenger ikke reise så veldig langt for å komme til mine drømmesteder...

Middelhavet, Sør-Europa, Steiner,
Keramikk, Oliven, Sand,
Turkisblå
Chic italiensk mote, Latte




Jeg reiser mer enn gjerne til Italia, Hellas, Frankrike, Spania... ;)

Samle steiner og skjell på stranden, shoppe et utvalg deilige italienske jeans i storbyen..., se på, ta på og spise av vidunderlig keramikk, drømme meg bort i vakre bøker..., drikke Kusmi Tea eller en fantastisk italiensk espresso eller latte... Mmmmm...








Det er godt det finnes noen hverdagsgleder mens vi venter på våren og tur til Roma - og 
sommerferie med flere drømmer som går i oppfyllelse!





Flere spennende bidrag i månedens utfordring hos NIB, Global Chic, finner du HER

Lykke til, alle fine!



Kommentarer

  1. Så fint bidrag :)

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  2. Det først bildet i denne serien var super fint! Elsker fargene!(de andre var også fine altså, men det første skilte seg ut) Lykke til:)

    SvarSlett
  3. Takk, dere! Koselig med søte tilbakemeldinger! Da blir jeg glad!

    Klem Merete

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg