Et av mine favoritthjørner...

......er dette hjørnet på kjøkkenet.
Ikke fordi det er så lekkert (skulle gjerne ryddet litt på øverste hylle blant mye annet), men det er slik det ser ut akkurat i dag, og jeg liker det! Helt enkelt!
Liker det fordi det er den mest suverene kaffemaskinen jeg noen gang har hatt.
Jeg lager så himla god kaffe på den!!!


Jeg er spesielt glad i dette hjørnet på dager som dette. Hjemme halve dagen med syk og tufs liten skatt og en helg med minimale mengder søvn.... Gjeeesp!


Godt å ha kopper lett tilgjengelig, og med fine kopper er det ikke noe problem at de synes ;)





Sukker i glass med lokk fra Bloomingville og sukkerbiter i gammel skål fra Porsgrund porselen. Rosa lattekrus Ikea.




Life is sweet med disse deilige koppene (som forøvrig  har vært mine favoritter lenge...;)) fra Miss Etoile. Jeg liker!




Gode Kusmi Tea i fine boksen. Under en teboks fra Riverdale. Veldig praktisk for folk som meg som har "hundre" forskjellige teer... Søte vasen med kirsebærkvister i. Mellomskatt kom så søt inn med til meg i går, - Jeg tror det er sånne som du snakket om 


Fortsatt fin mandagskveld, dere!

Klem



Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg