Oh happy day!

Hva en fridag og litt sol kan gjøre av underverker!!!
Selv om det er kaldt og maaange blå, har jeg den utroligste vårstemningen i dag!





Med denne utsikten fra terrassen (så vidt jeg satt nesa utenfor døren i kulden for å knipse, men...) er det ikke mye å klage på i dag. 
Ikke verst en fredag i februar, hva?

Det ser ut som om minsteskatt sine fastfrossede Havaianas også lengter etter litt varmere dager...
Sånn blir det når man bruker sommersko til the bitter end...

Litt søte der de står og venter... ;)

Når en god treningsøkt også er unnagjort, er det bare å nyte og la helgen sige på.

En god dusj, litt sen lunsj og en stor latte roper på meg!

Kom forresten over noe skikkelig vårlig i dag, til og med på halv pris ;) Til min store forskrekkelse har jeg nemlig begynt å synes om gult!!! Bare bittelitt. Sammen med svart og hvitt er det ikke så verst!
Utrolig hva man kan "lære" seg å like ;)
Viser en annen dag!

Nyt helgen!

Klem


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg