Vårens "må ha"

Jeg tenker ofte (veldig ofte...;)) at nå, nå skal jeg ikke shoppe så mye på en stund... Og så går det ca ti sekunder, så finner jeg noe som jeg bare MÅ HA...
Noen som kjenner seg igjen?
Trenger jo i og for seg ikke så veldig mye, men så er det det der med å fornye seg litt av og til (av og til??? kremt...)

Her er i hverttfall mine MÅ HA fra ChillNorway denne våren ;)

macy dress

cabezo dress

cloud dress





Så gjenstår det å se hvilke av disse som havner i min garderobe... ;)
Macy dress vil nå matche dagens puter i sofaen i det minste ;)

Ha en fin fredagskveld med eller uten kjoledrømmer :)

Klem

Kommentarer

  1. Kjenner meg igjen ja ;)
    Den nederste var rett og slett knall-fin!
    Ha en strålende helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg