Velkommen februar!

I februar gleder jeg meg til
29 dager som blir lysere og lengre,
svømmebursdag for 11-åringen, 
vinterferie ( i hvertfall noen dager),
karneval, fastelavn, semlor (mmmm...)

Svenske semlor er det beste med hele februar, tror jeg... Må nok snart begynne å prøvespise noen, så jeg skal rekke så mange som mulig i løpet av måneden ;) Kremt...!


Januar har vært travel, men veldig hyggelig.
Vi har feiret bursdager annenhver dag (kjennes det som...), vært på hytta og gått bortover og kjørt nedover på ski, tilbrakt noen timer på bandybanen, gledet meg over striper og friske blomster i casaen, fått så mange fine gaver av gode venner og kost meg med min lille, deilige familie.

En av de fine gavene jeg fikk til bursdagen min, var dette lille albumet.







celiashobby

Fineste naboen min har laget et lite album med utdrag av bloggingen min. 
Koselig, ikke sant?
Da kan man ikke bli annet enn rørt og glad ;)

Onsdag, og halvveis til helg igjen!
Kan det være mulig at tiden går sååå fort??

Så snart skattene er i seng så skal jeg garantert lage meg en stor kopp Pukka te, finne frem et par nye magasiner og dumpe ned i en god stol, med "mykisklær" på (selvfølgelig etter at toppene på klesbergene er pent tatt hånd om... Urrrrkkk!)

Fin onsdagskveld!

Klem

Kommentarer

Populære innlegg