Mens jeg venter...

...på å få somlet meg til å kjøpe et ekstra skoskap til soverommet, kan jeg jo drømme om fler sko til å fylle det opp med... Eh vel, har vel i grunnen nok til å fylle opp flere skoskap allerede...men greit å ha en unnskyldning ;)

Her er det enkle, men praktiske Hemnes skoskapet fra Ikea som jeg skal ha.
...Og her er noen av de parene jeg kunne tenke meg å fylle det opp med...
Bortsett fra at disse sikkert ikke går inn i skuffene fordi de er for høye.... 



acne pistol 

swedish hasbeens





acne rider low




















Denne lørdagen blir det tur-retur hytta.. 
Ski MÅ hentes..
 Billigere det enn å kjøpe nytt utstyr til skattene... 
Koster nesten bare en hel lørdag i tid. 
Da kan jeg jo heller bruke noen kroner på vårlige ønsker!! 
Jippi!!

Fin-fin lørdag dere!

Klem














Kommentarer

Populære innlegg