Mitt motto...

...kan vel lyde omtrent som dette...

via weheartit

...en rolig person med mange drømmer er denne damen, ja ;)

Synes drømmer er viktige, de gir en liten ekstra piff!
Ikke det at jeg ikke vil nyte alt som skjer her og nå, for det gjør jeg vel i høyeste grad.
Men drømmer gir en noe å strekke seg etter. 
Et interiør prosjekt å sette igang med, et kurs man har lyst på, studere og øve seg på noe man lenge har tenkt på.
Å reise et sted med de som betyr noe for en...
Jeg drømmer jeg om tur til Roma med min beste storesøster.
Ser virkelig frem til å tilbringe en langhelg i mai i vakreste byen med kjære søs.

Og så drømmer jeg om sommerferien med familie og venner; to deilige uker med god mat, sol og bading!

Best av alt er det at det hele tiden dukker opp nye drømmer! ...
Og nye, spennende utfordringer ...og ny spennende læring (takket være gode naboer...)




Gleder meg til hver dag!

Viktige ord på en torsdags morgen ;)

Fin torsdag!

Stopp opp, kjenn etter og ta tak i dine drømmer!

Klem





Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg