Vårlig vegg

NIB utfordrer nok en gang, og denne gangen gjelder det vegger med smartpanel og hvordan man styler den på vårlig vis ;)

Ordet vår faller i smak her hos meg, og smartpanel...ja, det har vi blant annet i den ene yttergangen. Og flaks for meg at jeg (som jeg nevnte for litt siden) på salg fant noen gule detaljer :) Jeg som egentlig ikke "er så veldig gul av meg"...Men sammen med alt det svart/hvite her hjemme, er det ikke så verst! Wow!


Tre små gule telyskopper, en TineK og to små fra Villa lyser jammen meg opp på hyllen.
Ikke mye daglsys i denne gangen, nei... Her trengs flere lamper bare jeg får bestemt meg....





Jeg er til og med eier av et knallgult armbånd i lær ;)
Dette går mot en høydare av en vår føler jeg ;)


Et av stjerneskjerfene som jeg simpelthen elsker frisker opp både i gangen og rundt halsen.


Ta en titt her om du vil se flere fine bidrag i utfordringen!

Klem





Kommentarer

  1. Så fin gang!
    Lykke til i utfordringen1

    Sjekk ut min gule Give away;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Lykke til! Fint bidrag, lyst og fint. La meg som følger, ses innom hos meg?

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av ei lekker gang!

    Ønsker deg en herlig mandag.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg